دهکده جهانی

Dotblog is Vahid Weblog About Village of World,News,Internet

دهکده جهانی

Dotblog is Vahid Weblog About Village of World,News,Internet

ای بابا

ای بابا
این همه خودمو کشتم مطلب جمع کردم
دریغ از یه نظر
عیبی نداره
تنهایی هم عالمی داره



===============

نظر خودم!!!

باز هم سلام
امروز شما رو ول نمیکنم
راستی این همه گفتم ولی حرف دلمو نزدم
بیایید یه جور دیگه به امشب نگاه کنیم
امشب حدودای ۱ دقیقه شب بلند تری داریم
پس به همین اندازه سرما بیشتره
آیا شده فکرکنیم که امشب خیابون خوابها بیشتر سردشون میشه
یا به جای اناری که میخوریم اونا چی میخورن
دستاشون مثل انار سرخ میشه اما...
یا به جای آجیل و تخمه ای که میشکنیم
نان خشکی است که شکسته میشه و...

...
...
...
...
اقلا تونستم یه خوردشو بگم
===========================
اینم نوشته یه عاشق که خیلی حال کردم:

در قانون طبیعت در طی ایام سال
تنها یک شب یلدا داریم
اما من تنها چه شبهاست که
به انتظار امدنت شب یلدا دارم
امیدوار م که شب یلدای هجر تو
هر چه سریعتر به
روز وصل تو تبدیل شود.
به امید امدنت شبهای
یلدای عمرم را به فکرت
سپری خواهم کرد.
نازنینا بیا تا شبهای یلدای
من هر چه زودتر پایان پذیرد.

=======================
...
...
...
یاحق